DUA BELAS:
Anda selalu bergayut dengan si dia sehingga larut malam dan apabila anda tidur anda masih fikir akan dia.

SEBELAS:
Anda sebenarnya berjalan dengan perlahan apabila anda dengannya.

SEPULUH:
Anda tidak merasa Ok apabila si dia berjauhan.

SEMBILAN:
Anda tersenyum apabila anda mendengar suara si dia.

LAPAN:
Apabila anda melihat kepada si dia,anda tidak nampak orang lain sekitar anda. Anda melihat hanya si dia..

ENAM:
Si dia adalah segala-galanya anda hendak memikirkan.

LIMA:
Anda menyedari yang anda tersenyum setiap masa anda melihat kepada si dia.

EMPAT:
Anda akan melakukan sesuatu untuk berjumpa si dia.

TIGA:
Manakala anda semasa membaca ini, terdapat seseorang dalam fikiran anda sepanjang masa.

DUA:
Anda telah begitu sibuk memikirkan si dia sehingga anda tidak perasan yang no TUJUH adalah tiada.

SATU:
Anda akan memeriksa semula di atas jika yang adalah benar dan kini anda akan tersenyum sendiri..

9 Comments:

  1. e.t.t.y said...
    This comment has been removed by the author.
    aNis ™ said...
    btol lar...

    :)
    gapodio said...
    aku awal-awal lagi dah sedar takde no 7...
    adakah itu bermakna aku tak mencintai seseorang???
    hehehe
    Komuniti Mahasiswa Jordan said...
    haah la kan... aku lak dr awal2 agih dah tertanya2 org yg msukkan entry nih lupa ke akan no 7.... dan dari awal lagi kenapa dimulakan dengan no 12 dulu... aku juga tersenyum dr awalnya dan tak terkejut sgt lah akan akhirnya...

    but xcly... menarik dan kreatif hihihi
    Komuniti Mahasiswa Jordan said...
    This comment has been removed by the author.
    .: AkuRoseMerah :. said...
    This comment has been removed by the author.
    .: AkuRoseMerah :. said...
    hehehehee. kan dah kena dah..neway, nak mintak izin post artikel nie kat blog sy, leh aee..? TQ..
    Myza Irah said...
    nak mintak izin jugak copy paste.. bleh ek encik?
    nak post kat blog jugak.. (^_^)
    deqla manjew said...
    mintak copy paste di blog ya~..termasok entri erti cinta dan perkahwinan..sgt2 menarik ati sy...thx 4 ur info...

Post a Comment




 

Original Blogger Template | Modified by Blogger Whore | Distributed by eBlog Templates