Aksi berani mati TNB

Dari inbox admin,

tq pada yang berkongsi

Gambar ni aku snap [2 april] kat stesen komuter shah alam..

korang saksikanlah keberanian makhluk tuhan ni..depa suma ni tgh nak alihkan kabel letrik lama ke pencawang baru yg lebih tinggi.

banyak benda depa nak alihkan tu..

tapi sedikit sebanyak menginsafkan aku gak..

sbb klau takde pekerja2 TNB yg berani cmni ni, sure rumah kita tak berelektrik..

aku tabik spring la kat mamat ni..bleh masuk ninja warrior

ada 4 gambar , klik gambar untuk besarkan

snap dari henpon nokia N73.

Aksi berani mati TNB

dari jauh..sayup je...

Aksi berani mati TNB

cuba kira ada brape org?

Aksi berani mati TNB

zoom dekat lg..kasi clear..

Aksi berani mati TNB

haha...tuu dia..2 orang CABELMAN... ada BRAN????
Dia siap ngesot-ngesot atas kabel tu masa nk skrew..

p/s :
1. agak2 bper la gaji dia dapat buat keje gadai nyawa ni hari2..
2. Bersyukurlah dengan kerja anda sekarang kerana anda tidak perlu menggadai nyawa untuk mencari rezeki.

5 Comments:

  1. ([:wandisini:]) said...
    dekat umah aku je ni, aku memang da nampak ni masa lalu situ.

    berani betul
    kuriewak said...
    kje dorang mmg high risk, tp gaji... ppeeerrggghhh masyuk...
    Lunatic Musical said...
    asyukkkk~
    Zaki said...
    betul ke tu pekerja TNB, biasanya diorang sub ke kotraktor.
    Faqeer ilmu said...
    jangan jadik pencuri kabel dh laa..hikhik

Post a Comment




 

Original Blogger Template | Modified by Blogger Whore | Distributed by eBlog Templates